AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۳۰ ۱۱:۳۷
Journalist ID: 5624
News ID: 85543043
T T
۰ Persons

Tags

سردخانه‌های معیاری و شرکت‌های تولیدی در پنجشیر ساخته می‌شوند

کابل- ایرنا- معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دولت سرپرست افغانستان، از ساخت سردخانه‌های معیاری و شرکت‌های تولیدی در پنجشیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ مسئولان وزارت زراعت، آبیاری و مالداری دولت سرپرست افغانستان امروز شنبه‌۳۰ سرطان، در خبرنامه‌ی اعلام کردند که ملا آغاجان آخوند «حاجی سالم» معین مالی و اداری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در جریان سفرش به ولایت پنجشیر با حافظ محمد آغا حکیم والی آن ولایت دیدار کرد.

معین مالی و اداری وزارت زراعت در این دیدار گفت: جلوگیری از غصب زمین‌های امارتی، تشخیص آنتن‌های مخابراتی و تخلفات آن‌ها، اجاره‌دهی زمین‌ها و منابع طبیعی، افزایش  منابع عایداتی و آگاهی‌دهی و جمع آوری مناسب عشر و زکات اهداف سفر ما است.

ملا آغاجان آخوند افزود: ما در نظر داریم که سردخانه‌های معیاری، شرکت‌های تولیدی، مراکز تولید و جمع آوری لبنیات ساخته شود تا زمینه اشتغال‌زایی و رشد اقتصادی مردم مساعد شود.

در همین حال حافظ محمد آغا حکیم والی ولایت پنجشیر گفت: تمام ادارات با خلوص نیت در خدمت شما است، هرچند در ولایت پنجشیر مشکلات زیاد وجود ندارد اما به منظور رشد زراعت و مالداری و حفظ منابع طبیعی توجه جدی شود. 

مسئولان استخبارات، قوماندانی امنیه، مستوفیت و سایر ادارات ذیربط پنجشیر نیز در این جلسه وعده همکاری همه جانبه را سپردند.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .